Cheeky Quotes

Tuesday, 29 May 2012

PROGRAM DAKWAH DI KG.MERANTI,PEKAN PAHANG

salam semua!!!
hari ni nak kongsi sikit pengalaman program dakwah ke Kg.Meranti baru2 ni...
pejalanan dari Nilai ke Kg.Meranti memakan masa selama 6 jam..pejam celik,pejam celik da sampai kat sana..
my first impression tntg kampung tu??


                                          - TERUJA!!!

 teruja sbb ni lah first time dapat melihat suasana kehidupan Orang Asli Kaum Jakun ni...



kami berkampung disana selama 5 hari..5 hari??? lama jugak kan?haha..mula2 je rase 5 hari tu lme..tapi, bila sampai hari ke 5 tu..trus rasa..---> eh, nak balik da???,,.


saya dapat keluarga angkat di kampung ni. Nama dia Soda..umo dia 17 tahun n dia da kawen n sedang pregnent skarg...awalkan! mejoriti penduduk kat sne sume kawen awl..huhuhu


                                      - ni lah Soda....


                       - rumah di Kg.Meranti....

    - nama dia Buleh!!! - budak  pandai, tapi sayang... mak dia x bg g sek..:(



Alhamdulillah..hasil dari program ni, terdapat beberapa orang penduduk Kampung ni telah memeluk agama Islam...Alhamdulilah!